Paarse klei

Ik was heel blij toen ik mijn paarse klei gekocht heb, maar niet zo blij toen ik  het resultaat zag: de paarse kleur is , helaas, bruin geworden😦. Het idee was om iets moois voor Valentijn te maken, maar het is meer iets voor Nationale Feestdag van Belgie geworden. Dat is het interessante deel van het proberen: soms lukt het en soms niet. Ook voor de eerste keer heb ik patchouli olie toegevoegd ( in combinatie met citroen en tea-tree olie)en de geur vind ik heel goed🙂.

De samenstelling van deze zeep:ricin olie, cocos olie, olijf olie, amandel olie, zaad olie en tarwe olie.

One thought on “Paarse klei

  1. hm, nu inteleg prea bine ceea ce ai scris tu aici, dar e suficient sa ma uit la poze si sa vad ca arata chiar bine sapunul, poate n-a iesit el cum voiai tu, dar cert e ca arata bine si in varianta asta de tricolor:)si apoi, important e sa lase pielea catifelata, iar de asta nu ma indoiesc..multa rabdare pe mai departe la o a doua incercare:)

Leave a Reply

