Martisor…

8 thoughts on “Martisor…

  1. aoleu, pisici? pai eu de ce nu am primit pisici ieri?
    :((

    Deocamdata am incercat sapanul ala alb cu petale roz (nu mai stiu, e cel cu lapte de capra?) – oricum, sunt fan. imi venea sa il intind pe paine, ca e pacat sa se duca cu apa la vale.🙂 Mi-a placut ca nu m-a mai mancat pielea dupa dus (ti-am zis eu despre povestea mea de “dragoste” cu SLS-ul).

  2. m-a impresionat creatia asta in prag de martisor, capurile astea de pisicute….parca iti vine sa-i pui in gura,parca ar fi din ciocolata….personal, primesc emotii pozitive doar privindu-i, cred ca, pe piele, senzatia de placere e de cateva ori mai mare.succes in continuare, ai imaginatie

  3. Si mai spuneai ca inca mai ai de invatat. Eu nu stiu sa fac aceste modele. Ce zici,ma ajuti?

Leave a Reply

